torsdag den 27. februar 2014

jeg ved ikke hvor jeg skal gå hen med min passion

så nu ligger jeg den på sofaen og ser serier mens den langsomt tørrer ind som for meget frugt. Er det det der sker mentalt med tiden? 'Hvad er dine fremtidsplaner' skal jeg svarer på i alle ansøgningerne og især der går jeg i stå, altså, jeg fortsætter jo egentlig bare. Går det ikke meget godt? Sofa og for lidt søvn og ideen om at overøse en gammen træstub med honning, som i længden vil give det blødeste mos verden har set. Motiveret. Berit troede hun så et helt net med passionsfrugter på tilbud udenfor netto men det var bare noget andet, kan ikke huske hvad, hvad minder om passionsfrugter? det' lige meget, det var jo ikke det det skulle være. I radioen diskuterede de om kvinder er blevet for kræsne. JEg bliver så træt. Det kan være for få vitaminer, for fattige frugter. hør nu, der skal to til tango, man kan sgu da bare sige hold nu kæft kælling med at prøve at lave mig om, eller gi' hende nu den opmærksomhed, oprigtigt eller hun ved jo ikke selv hvad hun mangler, ved du hvad du mangler? en kæp i...,et drag prygl eller passion? jeg tror af og til at jeg mangler en kæreste men jeg tror ikke at jeg p.t. mangler donersæd lige nu er jeg bare træt og det kunne være praktisk at deles om huslejen og tøjvasken så der var mere tid til at gå ud med passionen og lufte den i foråret elleri en cykelkælder. i dag blev jeg enig med mig selv om at jeg mangler evnen til at perspektivere, som når man ikke kan finde drejeknappen på teleskopet og hele tiden stirrer på kernen af stjernen og apropos passion





1 kommentar:

  1. Et i sandhed "sigende" udtryk, den unge dame præsterer på dét billede. Vi ses snart, ikk?

    SvarSlet