mandag den 13. januar 2014

fake∆flake∫flække√flakse∂flæskΩfix

jeg synes at jeg er dygtig og hader smykker det er mod huden nu koger kødsovsen uden låg og lugten når mig jeg har ingen anelse om hvad jeg gør er instinktivt hvad man bilder sig selv ind på en snehvid mandag som startede helt lyserød over i blå til denne hvide flækken og så nu i vådt mørke kødsovsen er brun med kidneybønner jeg har også indre organer nok hvis nogle skulle ville låne det er ikke tit at naboer banker på længere efter bønner eller sukker jeg og ved man godt at det er en scorereplik at komme og låne sukker hvem mangler noget nu til dags har vi nok af det hele de mørke måneder hvor vi ventede på det lyse nedfald til at fake solen til at flake mørket hey nu spiser jeg den sovs der er mig varm nok til at smelte det hvide i mine øjne se det er noget at smykke sig med som bechamel i et blik under omrøring af tanken forbi fabrikken i dag vidste ikke om det var den eller tanken der lugtede af brændt hud har aldrig smagt pulled pork og nu er de videre i programmet men med coleslaw kan man altid være med kød det er ikke det de har på deres banner på medicinalfabrikken eller shell jeg er ikke sikker på tanken om den er shell eller er der andre gule nu glemmer jeg sovsen som jeg ikke længere ved om er en blanding af oks og svin når man koger det hele ned til én er dyret vel det samme i mit øje se mig jeg ved ikke hvad men det glimter som juvelen i en hule lige mellem krokodillens tænder det er for abstrakt med alt det kød francis bacon det er ikke mig der har købt dig i tern det er karenjeg har lært af en smed at flæsken mindst skal være i skiver og helst i hel og nu er han hos dyrlægen jeg kan ikke være natmad når jeg smykker mig med






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar