mandag den 16. september 2013

jeg er cool

det er ikke sådan med efteråret, som et blad der daler, eller min hånd der dør mens jeg cykler. det er sådan med efteråret at det bliver til hvidt brød på alle borde omkring mig; på arbejde, hjemme, på besøg, på kaffebar. På med vanten og dellen, for nu kommer kulden og det er ikke sådan at ryste den af sig, buddi buddi no hands på slingrende styr med hænderne i to fintmalede boller i mangel på bedre. jeg har en god krumme på vej til at blive klæg. som et blad der ligger og suger fugten til sig er jeg cool helt ind til skelettet (er skorpen et brøds skelet og hvordan er det at gå med skelettet yderst?). Søndag morgen så jeg for første gang den store bagedyst. det er et helt hysterisk program som gav mig sygt meget lyst til foccaciabrød og især med kit's opskrift. måske skulle jeg fritte den ud af hende med mine døde dejfingre. måske skulle jeg ikke sådan med efteråret, som med at miste følingen. sådan er det ikke fat fat, buddi buddi no hands all very human bread heady silly silly tab mig dig durum: forgabt i et franskbrød


 helt afkølet


fløjten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar