søndag den 18. august 2013

skal vi nu ikke bare få læst nogle bøger! (for sent til alt slags sladder-bloggeri)

jeg vil også gerne være gullig og gennemslående påskrevet af en gammel skrivemaskines metalfingre. berørt. men man kan ikke være alt. jeg er fx. billedkunstner. jeg er træt. jeg er dybt uenig i ingenting, fordi min holdning flagrer i vinden. Det flag er underligt askepotfarvet, sådan midt mellem lyserød og peach
og så vældigt flot afbleget af solen i de særeste mønstre. det er ikke alt, men bl.a. hér, hvor jeg ikke skriver på den bog jeg planlægger at udgive engang når jeg får en stiv nok ryg til at stå i reolen. længe leve solen. den kommer altid igen. med sin bleach (som bon jovi's tænder; det eneste der ragede ud over scenekanten til den vanvittige koncert i parken for alt for mange penge siden). jeg venter på at i får læst de bøger, så jeg kan låne dem og mest af alt venter jeg på tiden.
                             temmelig forsinket!
mens 
en flot mangablanding af bon jovi og bleachbare vil tiden, til den koncert der lyder i min baggrund
jeg lukker nu vinduet; for tidligt på året;
for at finde ro
så mange ord starter med
ro
bot
bust
be

Ingen kommentarer:

Send en kommentar