mandag den 22. juli 2013

wtf eller hvor sur man kan blive af at spilde tid på at tro at man skal arbejde men ikke skal og skal man så arbejde på brune balder projekt eller bog projekt?


selv mit arbejde tror at jeg holder ferie og alt den selvmedlidenhed jeg holder mig i kraft af at arbejde mens andre har fri bliver til vand når jeg møder ind på arbejde og en anden er der i mit sted. så cykler jeg til andet sted for at tjekke om jeg skulle have åbnet den butik i stedet, men nej, jeg skal ikke åbne noget som helst. jeg skal bruge to timer af min formiddag på at cykle mellem butikker der tror at jeg holder fri, mens andre holder dem åbne er jeg min egen arbejdsgiver og sådan burde det være: fri er lig med eget arbejde. men jeg er sur nu over den spildtid og sætter mig hjem i min varme lejlighed og kigger ud på de otteogtyve grader der trænger sig på solsiden af mine nedrullede gardiner og så voldæder jeg chokolade og tænker om man kan spise sig brun ved at æde mange plader bitter chokolade og drikker kold kaffe fra i morges, hvor jeg ikke havde tid til at drikke op, fordi jeg skulle skynde mig på arbejde og tænker farven passer til mit grumsede indre og undersøgelser har vist at chokolade gør glad og jo mere bittert des gladere. hmm. nu er jeg ikke så sur mere, men om det er solen der kilder mig i mundvigen eller min efterhånden mørkebrune inderside, ved jeg ikke. jeg går på stranden for at smelte nu. selvmedlidenhed i middagsheden. det er et godt sted at holde den ferie jeg ikke vidste jeg har

næsten lig med ≈ -> ≈ ≈ --> ≈ ikke lig med ≠ -> ≠ ≠ --> ≠ identisk med ≡ -> ≡ ≡ --> ≡ mindre end eller lig med ≤ -> ≤ ≤ --> ≤ større end eller lig med ≥ -> ≥ ≥ --> ≥ rombe ◊ -> ◊ ◊ --> ◊





Ingen kommentarer:

Send en kommentar