torsdag den 24. oktober 2013

hvis ikke jeg var så træt, havde jeg skrevet et blogindlæg

. jeg har sovet ti timer i nat. i nat sover jeg dem måske igen. jeg har lyst til alt i overflod. SØVN; kager, chips, røg, sex, alkohol og rock'n'roll. hvad blev der af 'n'? sleep'N'roll. hmm. som sammenrullet. når man sover kan man ikke meget andet. gid man ku'. ALT på samme tid. én prægtig bevægelse. gid gifning kunne mætte, gid. gid jeg gad at  gøre alt det der er godt for mig. gid jeg gad. gad at skrive et blogindlæg. hvort stort ville det ikke være! gid det var så stort at det kunne udfylde mit legeme og tilmed mine for store nye flotte adidassko. For stort. for mig. for træt. Denne gabende indtagelsestrang. mæske mæske og hvorfor er jeg ikke en bjørn der gør sig klar til at gå i hi, fx? jeg er jo så stor træt sult. ellers havde jeg givet en gif

Ingen kommentarer:

Send en kommentar