mandag den 2. september 2013

eller (mystic voltage)

jeg kan ikke at have mere med natten at gøre nu. den klæber sig til mig som våddragten jeg må tage mig af
i at
svømme med natten
holder
varm/oppe kan jeg ikke huske hvornår det begyndte med hundesvømningsinstinkter man er født med mere eller mindre svømmehud jeg kan ikke flyde med underkroppen synker natten mit skæve bensparker natten mine arme trækker mig igennnem natten er klædt på i natten er der en masse mørkt der bare er mørkt og ingenting gør mig ondt er natten mørk som min ånde jeg ser den ikke lydene forstærkes og jeg gider ikke have mere med den at gøre vejrtrækningen kommer fra bevægelser i mørket det er. det er ikke en gyser. det er ikke druknende ikke engang koldt. det er natten. jeg vil den ikke mere og trækker den af mine arme og mine ben og så bleg som månen kan jeg rulle mig sammen i fosterstilling i fred og fordrageligheden der sidder om munden, i hver sit corner og smiler de mørkeste smil. nu. er det nat. nu er det. nat
nu:
smileshér

Ingen kommentarer:

Send en kommentar