søndag den 28. juli 2013

vakle: rokke, dingle, slingre, gynge, stolpre, snuble, tumle, ryste, vugge, vippe, balancere, vacillere; tøve, tvivle, betænke sig

jeg er lige præcis ikke noget dyr nu. hele min Schleich samling ligger i et skrin, fordi vi lignede dem på kryds og tværs som ord der deler bogstaver: føl-el-se er heller ikke dyrisk: jeg higer efter forfald, men tør ikke falde, så jeg gnider mig op af dem der vakler for at lugte stakkels på skulderen


Fantasy Wedding? Recreate it with Schleich’s Elf Wedding Scenery Pack – GIVEAWAY (CLOSED)

The Royal Wedding is old news!  There’s a new wedding taking place that you’ll want to take part in – and you can in Schleich’s Fantasy World of Bayala where elves Sireel and Solfur are tying the knot.  This bride and groom are taking their vows in an Elf Wedding Scenery Pack coming out this month.  Joining Sireel and Solfur is the exclusive, beautifully painted Flower Elf.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar