tirsdag den 23. juli 2013

fund

OH, grauballemanden gange 1000! Skal vi bygge Moesgård ud? de skal da have deres eget anneks.
hannah arendt ville grine lige før hun døde, lige meget hvordan. Rihanna har fundet kærlighed på et håbløst sted. du var næsten i radioen i dag. jeg tænkte at nogen kunne se dig og at vi er en dårlig idé, men jo ikke nogen nyfundet massegrav fra 0. altså skal vi ikke præserveres. Men er vi udgangspunktet for en tidsregning?  "Det er et helt specielt fund. Vi har ikke noget i Nordeuropa, der ligner det her. Det er helt enestående". Kunne det være sagt om os? hvorfor tøver jeg? Hvad blev der af bare at være nu og så grine lidt af døden og vores eftermægle. Nu overvejer jeg at få indgraveret en hilsen til fremtiden i min kæbe. min østrigske tjenerkollega havde en tatovering på indersiden af underlæben der sagde: OIDA : 'gamle'. Lidt som Hansen der har YOLO stående på sin tå. Det er det jeg mener. Flere tilfældige tatoveringer til fremtidens fortidsfindere: YOLO, OIDA!  (SO ham'ma friara xogt: sådan sagde man tidligere)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar