søndag den 16. juni 2013

i går blev jeg ikke væk i havet eller sci-fi-western genren

i mit måske lykkelige gensyn med firefly, siger de hele tiden noget med inde og ude af skoven. det er både godt og dårligt fordi man kan gemme sig og ikke blive opdaget og/eller opdage at man er opdaget, men ingen andre kan høre det end gerningsmanden. så gammelt afsnit af rejseholdet en aften hvor ham der spiller med i taxa har slået sin niece ihjel. lige på kanten af skoven. ved vandet. på amager er der også vand. der kan man også gemme sig og ikke blive fundet, eller blive fundet efter at man ikke holder vejret mere, men er måske lykkeligt fuld af havvand. i dag fik jeg lyst til at sige taxa til én i stedet for tak, men jeg cyklede og havde ingen at takke. i morgen siger jeg måske taxa til et træ i håbet om harpiks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar