torsdag den 14. februar 2013

nogle noter på kæresten gjorde det

Jeg bruger aftenen på at huske hvilke andre serier skuespillerne spiller i. Der er én fra Gilmore Girls. Han var kærester med datteren. Ikke ham der er med i Heroes med den skæve mund. Peter. Jessie. Cary. Han ligner sig selv efter 20 år, eller hvad slags tid serier nu måles i. Der er én som var kæresten til Kelly i Beverly Hills. Ham med smilehullerne. Han er politibetjent. Ham kunstneren der tog coke er med i en anden tv-serie og ham der spiller kunstneren i sex and the city er Harvey i Suits. Kunst gi'r vildt meget sex. Det gør politiet også. Hende der spiller den rå politikvinde i The Wire er med i dette afsnit, altså det tredie jeg ser i aften. De troede hendes kæreste havde myrdet barnepigen, så at hun havde og så var det ingen af dem, men kæresten. I morges læste jeg en artikel af Bonnén om at finde sin kerne, eller manglen på samme, da det er svært i en verden hvor vi hele tiden identificerer os med andre, siger kunstneren. Nu har jeg igen spist popcorn på en hverdagsaften i min seng så jeg sovser i salt og ikke ved om vores statsminister skal være mere vild med en serie-rolle end med sin post og vi er bare mennesker, også øverst og Sarah Jessica Parker spillede politikvinde i en film med Bruce Willis. Jeg har glemt titlen, men hun er gift med ham fra Ally, ikke? Helle spiller også en rolle. Som i Borgen. Body of prove, The bodyfarm, Bones er én genre. Suits, The good wife, Damages en anden. Jeg spiller lidt politibetjent for min fiktive advokat kæresten gjorde det i sengen med salt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar